星期四, 10月 25, 2007

再見! 中移動!

已於今天下午全數沽出所有中移動股票, 賣出價為 $151.8 (其實我set $151.5的 XD)

將賬面富貴轉做真實金錢的感覺真的很不錯啊~~




但其實...我本無打算在今日賣出的...
事源今日午飯時間, 我同事特然同我講 "喂~ 上面大陸大跌wor~"
我第一個反應就話: "好呀, A股終於肯開始調整啦~"
咁同事就問我 "咁你隻中移動重唔走呀?"
我就好冷靜咁話 "我都預左中移動可能會回到 $130 左右嫁啦~"
咁我同事就話 "咁都無左幾千銀啦, 你重?"



係WOR...我重咩呢?
等大調整後再升到 $170? 定係我怕自己放左之後又會立時大升返呢?
理性的我早就知道中移動升超過了合理價很多的了, 如我再期望它再升多20% 30% 什至更多......那我的心態同賭徒有何分別呢!?

那時我才驚覺市場真的會令人麻木, 會令你相信不合理的價格開始變為合理的啊...
思念至此, 我明白到我沽出中移動的時候到了~
因我唔可以為這20% 30%的短期利潤, 而破壞我一直以來所相信的價值投資方法!!!
所以我行動了~

當然啦~~ 講就咁講~~
如果之後中移動又大升的話!!! 我當然會唔開心啦!!!
(請原諒我的道行未夠 XD)

但係!!!

我相信我所相信的!!! 未來定可為我帶來不只是那區區的幾十%的回報啊!!!



中移動~~~ 希望我地可在 $70 樓下再會啦~

沒有留言: